Disponibilitate: în stoc
Cod produs: B572
400,00 RON 199,99 RON
Cant.:
Produsul: HANORAC ADIDAS ID STADIUM GRI este adaugat in cos ...
x
x
Produsul: HANORAC ADIDAS ID STADIUM GRI a fost adaugat in cos.

INFORMAȚII LIVRARE

Acest produs poate fi livrat în 24 de ore

HANORAC ADIDAS ID STADIUM GRI

- fabricat din material ce contine bumbac si poliester, textura grosuta

- model cu gluga

- prezinta buzunare laterale

- se incheie cu fermoar

PRODUS 100% ORIGINAL

Material 74% BUMBAC 26% POLIESTER

Scrieți propria recenzie

Recenzați:HANORAC ADIDAS ID STADIUM GRI

ADIDAS

Povestea renumitului brand începe cu pasiunea pentru sport, și deci pentru echipamentele sportive de calitate, a unui atlet german – Adi Dassler.

Creator și fondator al brandului ce a ajuns să revolutioneze întreaga lume a sportului și nu numai, Adi Dassler, a pus bazele unei îndrăznețe industrii de pantofi sport, într-un oras din Germania, mai exact Bavaria.

Visul său mareț, de a oferi fiecărui atlet din lume echipamente de cea mai bună calitate, dar și pasiunea sa pentru lumea sportului, l-au ajutat să înteleagă foarte bine nevoile și necesitățile fiecărui client în parte, nevoi cu ajutorul cărora să atingă cele mai înalte niveluri ale performanțelor sportive.

În anul 1924, la vârsta de doar 24 de ani, Adi Dassler, a reușit să-l convingă pe fratele său Rudolf să i se alăture în acest proiect îndrăzneț, ce avea să-i facă celebri pe întreg mapamondul, înființând fabrica “Gebrüder Dassler Schuhfabrik”.

În plus, Adi Dassler a considerat că ceea ce va menține succesul acestei afaceri va fi calitatea produselor și inovația permanentă bazată pe un dialog productiv cu atleții din lumea întreagă, ceea ce l-a determinat să călătorească în toate colțurile lumii pentru a le înțelege stilul de viață și nevoile reale. Adolf și-a propus să ofere atleților cele mai bune produse de încălțăminte, perfect adaptate sportului practicat, devenind principalul furnizor al Jocurilor Olimpice și, ulterior, partener oficial al Cupei Mondiale din SUA.

În anul 1948, Adi Dassler decide să se focuseze pe brandul ADIDAS – denumire inspirată de numele acestuia și inițialele numelui de familie – în timp ce fratele său, Rudolf, devine fondatorul companiei PUMA, dezvoltând astfel două branduri distincte.

În anul 1949, conștientizând importanța brandului creat, a decis ca identitatea ADIDAS să fie înregistrată și recunoscută la nivel mondial, înregistrându-și și numele fabricii sale, în “ADIDAS Sportschuhfabrik”.

Noua fabrică funcționa într-un mic orășel,  Herzogenaurach, cu o echipă de 47 de oameni. Tot atunci s-a decis introducerea în designul pantofilor și cele trei linii, ce urmau să devină în timp, și criteriul de identitate a brandului ADIDAS.

                                                                         

În anul 1972, în timpul Jocurilor Olimpice organizate la Munchen, în Germania, Adi Dassler decide să anunțe alegerea logo-ului care reprezintă identitatea, viziunea și valorile ADIDAS – trifoiul.

Simbolistica acestui logo este strâns legată de orientarea brandului ADIDAS spre performanță, dar fiind și strâns legată de Jocurile Olimpice și performanțele sportivilor din întreaga lume, devenind în scurt timp unul dintre cele mai cunoscute logo-uri din lume.

"Be creative, independent and take responsibility for your actions." – este motto-ul pe baza căruia, Adi Dassler a construit și fundamentat întreg brandul ADIDAS.

S-a bazat pe performanță, pasiune, integritate și diversitate, pe o continuă îmbunătățire a calității, designului și a imaginii produselor sale, dar și pe investiția permanentă în inovația tehnologiilor folosite, încurajând astfel atleții să atingă cel mai ridicat nivel de performanță în sport.

Recunoașterea internațională a pantofilor sport creați de cei doi frați apare în anul 1923, când Arthur Jonath câștiga medalia de bronz la Jocurile Olimpice, cu o pereche de pantofi sport creați de Adi Dassler, apoi în 1928, la Amsterdam (prin sportiva Lina Radke), și în anul 1936, la Berlin (datorită succesului sportivului Jesse Owens).

Considerat de fondatorii adidas "Miracolul din Berlin", momentul în care specialiștii adidas au decis inserarea în talpa exterioară a ghetelor de fotbal ale sportivilor din echipa națională a Germaniei, a crampoanelor, pentru a le îmbunătăți performanța în meciul devenit istoric cu Ungaria, la Campionatul Mondial de Fotbal din 1954. Introducerea crampoanelor, ca element de design pentru pantofii sport, folosiți în fotbal, a fost considerat acel element de design care a făcut cu adevărat diferența pe teren, într-o confruntare între cei mai buni fotbaliști ai lumii.

În 1967, adidas creează primul articol vestimentar dedicat sportivilor - treningul Franz Beckenbauer, care poartă numele celui mai renumit fotbalist al Germaniei din toate timpurile și unul dintre cei mai importanți ai lumii, supranumit "der Kaiser" (Împăratul) datorită stilului său unic de joc și a calităților sale sportive incontestabile.

În 1970, mingea Telstar creată de adidas este aleasă ca minge oficială pentru Campionatul "FIFA World Cup™, datorită inovației sale cu adevărat surprinzătoare pentru acea vreme - un design care să crească vizibilitatea mingii în teren pentru telespectatorii care urmăreau competițiile oficiale ale Campionatului pe televizoare alb-negru. Inovația a făcut diferența și de această dată!

În perioada 1972-1978, adidas își extinde portofoliul de produse, oferind echipamente specializate pentru diferite sporturi, prin susținerea celor mai buni sportivi ai momentului care participau la competiții mondiale, contribuind astfel la scrierea celor mai importante și memorabile momente din istoria sporturilor: Nadia Comăneci obține primul 10 pe linie din istoria gimnasticii purtând un costum adidas, la fel cum face și sportivul Stan Smith și Reinhold Messner, pentru care adidas creează cele mai performante modele pentru outdoor, cucerește vârful Everest fără mască de oxigen.

                                            

ADIDAS are un portofoliu foarte vast de produse destinate diferitelor activități sportive, iar pentru realizarea produselor ADIDAS lucrează echipe de experți și designeri în biomecanică și tehnologia materialelor din centrele din Portland și Nuremberg.

La mijlocul anilor 1990, ADIDAS a creat trei linii principale de produse: ”ADIDAS Performance”, creat pentru a menține devotamentul față de sportivii de performanță, ”ADIDAS Originals”, creat pentru a celebra cele mai renumite și iconice produse adidas, și ”ADIDAS Style Essentials”, care conține produse esențiale adaptate stilurilor vestimentare diferite ale clienților. 

Anii 2000 au oferit fanilor ADIDAS schimbări și inovații cu impact foarte mare în lumea sporturilor, dar și colaborări cu designeri celebri - YohjiYamamoto (2002) și Stella McCartney (2004),  care au condus la crearea unor colecții cu adevărat speciale: Y-3 (2003) și Porsche Design Sport(2007).

În anul 2013, ADIDAS a creat cel mai inovator model de pantof sport pentru alergare - Energy Boost, în colaborare cu BASF, o companie germană renumită pentru crearea celor mai bune materiale. 

Astăzi, din grupul adidas, condus de Herbert Hainer (CEO), fac parte și alte trei branduri foarte cunoscute în lumea sporturilor: Reebok, TaylorMade-adidas Golf și Rockport. 

Viitorul, în viziunea ADIDAS, înseamnă crearea celor mai bune echipamente pentru sportivii din întreaga lume, indiferent de sportul pe care îl practică.

Exact așa cum și-a dorit fondatorul acestui brand, Adi Dassler: "Only the best for the athlete."