Cum pot sa comand?

In magazinul VogueOutlet.ro aveti trei modalitati pentru a face o comanda:

- prin plasarea directa a comenzii pe site-ul nostru www.vogueoutlet.ro

- prin plasarea unei comenzi telefonice la nr. (0733) 955 955

- sau live prin chat-ul nostru ce este activ in intervalul orar de luni pana vineri intre orele 8:00 - 17:00

In cazul in care alegeti sa plasati comanda direct pe site aveti doua posibilitati de efectuare a comenzii si anume:

1. Prin crearea unui cont personal pe site-ul nostru: aveti posibilitatea sa accesati oricand contul Dvs unde veti avea un istoric al comenzilor, date personale si adresa de livrare. Comandati prin selectarea produsului, culorii si marimii dorite. Accesati optiunea “Adauga in cos”, care va da posibilitatea sa comandati mai multe produse intr-o singura comanda si la final puteti trimite comanda la noi apasand pe butonul “Finalizeaza comanda”.

2. Prin efectuarea unei comenzi fara cont: pur si simplu alegeti si selectati produsul, culoarea si marimea dorita si apasati butonul "Adauga in cos”, apasati butonul “Finalizeaza comanda” introduceti datele necesare pentru livrare si asteptati email-ul de confirmare.

Foarte important in cazul oricarui tip de comanda, veti fi contactat telefonic pentru confirmare. Dupa confirmarea comenzii, ea se va trimite la adresa din comanda.

Pentru o procesare mai rapida a comenzii Dvs. este nevoie ca toate spatiile sa fie completate corect.

Prin ce metode pot sa platesc?

  1. plata online prin card bancar;
  2. transfer bancar;
  3. numerar, la livrare / Ramburs
  4. direct in magazinele noastre

Care este pretul de livrare?

15.00 LEI - pentru comenzi cu valoare pana 299,99 lei inclusiv

LIVRARE GRATUITA - pentru comenzi de minim 300.00 lei.

GRATUIT - pentru ridicarea produselor din magazinele noastre din Iasi, Stefan cel Mare si Sfant, vis-a-vis de BCR si Sf. Lazar nr 33 vis-a-vis de Auchan Palas

In cate zile se livreaza comanda?

Livrarea se efectueaza prin firma de curierat rapid GLS, in termen de 24-48 ore lucratoare de la data confirmarii comenzii telefonic sau prin e-mail.

Mai multe informatii in legatura cu programul de lucru al firmei de curierat GLS puteti gasi aici: www.gls-group.eu

Care este procedura de retur?

Din momentul in care ati primit coletul, aveti 14 zile la dispozitie pentru a returna produsul sau produsele prin firma de curierat rapid. 

IMPORTANT: VOGUEOUTLET.RO NU ACCEPTA RETUR PRODUSELE UZATE, FOLOSITE, UTILIZATE SAU CARE PREZINTA URME DE UZURA! (mirosuri improprii, zgarieturi, pete).

Produsul pentru care se solicita returul trebuie returnat exact in conditia in care a fost primit!
Returul, taxa de transport se achita de catre client, daca trimitem noi un curier catre dv suma se va retrage din suma produsului returnat.

Adresa de returnare este oras Iasi, judet Iasi, Calea Chisinaului, nr: 26, in incinta Fabricii IasiConf

Ulterior, aveti trei optiuni:

1. Faceti o alta comanda pe site-ul nostru. La finalizarea comenzii in rubrica "comentarii" trebuie sa mentionati neaparat "pentru retur " si daca doriti, sa ne trimiteti pe mailul retur@vogueoutlet.ro ce produse doriti sa returnat catre noi si din ce motiv. Daca nu aveti posibilitatea sa ne trimiteti email, ne puteti contacta si la telefon (0733) 955 955.

2. Returnarea banilor pe produsele returnate in cont bancar. Dupa ce faceti returul catre noi, va rugam sa ne scrieti pe adresa de e-mail retur@vogueoutlet.ro contul IBAN in care doriti sa va fie transferati banii, numele titularului - asa cum apare in cont. In momentul in care avem confirmarea receptionarii coletului Dvs., va vom transfera banii in acel cont in termen maxim de 14 de zile calendaristice.

3. Pastrarea banilor in portofelul dvs virtual, pentru efectuarea altor comenzi.

Cine suporta cheltuielile de retur?

La schimbarea produselor, transportul este suportat de catre Utilizator, cu exceptia cazului in care schimbarea se face din vina magazinului Vogue Outlet sau a Vanzatorului.

Care este adresa pentru returnare?

Adresa pentru returnare este localitate Iasi, jud. Iasi, sos. Chisinaulu, nr. 26 in incinta fabricii IasiConf.

Am primit un produs defect. Cum procedez?

Produsele noastre sunt verificate individual, cu cea mai mare atentie, de catre un personal abilitat, inainte de a fi livrate catre client. Contactati-ne la adresa de e-mail contact@vogueoutlet.ro sau la numarul de telefon: (0733) 955 955, pentru a primi informatiile necesare. 

Primiti din nou modelele epuizate din stoc?

Avand in vedere ca stocurile noastre sunt reactualizate in permanenta, exista posibilitatea ca unele dintre modelele epuizate sa fie disponibile din nou.

Pot sa platesc la curier la primirea comenzii?

Da, in momentul in care efectuati comanda pe siteul nostru, aveti posibilitatea de a opta pentru modul de plata "Ramburs".

Cum pot plati cu card?

In momentul in care efectuati comanda pe siteul nostru, aveti posibilitatea de a opta pentru modul de plata cu cardul, prin bifarea metodei de plata “Plata online prin card bancar “.

Banii se returneaza doar printr-un cont bancar?

Da, banii se returneaza doar in contul bancar al utilizatorului, in termen de 14 de zile calendaristice de la data receptionarii returului.

Pot sa verific coletul la livrare inainte sa il platesc?

Momentan firma de curierat cu care lucram nu are acest serviciu insa, insa in momentul cand va fi, o sa punem si acest serviciu la indemana clientilor nostrii.

Unde pot proba hainele?

Daca sunteti din Iasi, va asteptam in magazinul nostru “ Vogue Clothes Outlet “, din Sfantul Lazar  nr 33 vis-a vis de Palas Auchan sau la cel din Stefan cel Mare si Sfant, vis-à-vis de BCR, sa probati produsele comandate. Programul magazinelor noastre este de luni pana vineri de la 9:00- 20:00 iar sambata si duminica de la ora 10:00 la ora 18:00

Poate sa preia coletul o alta persoana?

Da, cand curierul va contacteaza inainte de livrare puteti stabili detaliile pentru livrare, inclusiv posibilitatea preluarii coletului de catre o alta persoana.

La ce ora va fi livrata comanda?

In decursul zilei lucratoare, dupa ce ati fost contactata de curier. De recomandat sa stabiliti cu acesta ora dorita.

Livrati si prin posta?

Vogue Outlet face cu firma de curierat GLS Curier si nu foloseste serviciile Postei Romane.

Care este programul de functionare?

Magazinul online VogueOutlet.ro este deschis permanent, 24 de ore din 24. Puteti plasa comenzi prin intermediul site-ului nostru oricand, ziua sau noaptea. Daca doriti sa plasati o comanda prin telefon, o puteti face de luni pana vineri, intre orele 08:00 - 17:00 si sambata intre orele 08:00 – 14:00

De ce nu am primit mailul de confirmare a comenzii?

Asigura-te ca ai parcurs toti pasii comenzii si ca ai apasat butonul “Finalizeaza Comanda “. Verifica si folderele Junk sau Spam. Daca tot nu ai primit nimic, scrie-ne contact@vogueoutlet.ro

Cum pot cauta un anumit produs in magazin?

Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.

Sunt persoana juridica. Pot cumpara?

Da, Vogue Outlet onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa selectati la datele de identificare, “Persoana juridica sau PFA“, introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda.

Am uitat parola contului. Cum procedez?

In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa folositi dati click pe “Ai uitat parola? “ disponibila in pagina “ Autentificare “.

Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?

Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi “Detalii personale“, disponibila in sectiunea Contul meu.

Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?

In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.

Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?

In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact sau telefonic (0733) 955 955, 0799 175175 sau poti folosi chat-ul nostru propriu inserat in site, unde un operator call-center iti va raspunde de indata ce va fi liber.